Idag

Så nu är det typ bestämt vad jag ska göra idag , jag ska inte köpa en Ben & Jerry's , äta den och se på film , utan att jag ska antingen sova hos min bästa kompis Amelia , hennes blogg hittar ni > HÄR < , eller så ska hon sova hos mig , vi har inte bestämt det än utan vi ska göra det lite senare då hon kommer hem från stan.
Jag ska försöka att skriva så många inlägg jag kan , så att inte bloggen står tom .

Bjuder på en bild från i somras då jag åkte Fritt fall på gröna lund för FÖRSTA GÅNGEN! , den är lite suddig men det är för att kameran tog kortet precis när den släppte , om ni fattar vad jag menar .( dock är den där bilden tagen typ 3 gången jag åkte den xD , åkte den 5 gånger i rad :D )


Kommentarer
Postat av: freja

härligt med fritt fall :) följer dig nu :)

Svar: aa verkligen :) jag följer dig också :)
Victoria

2014-02-14 @ 16:35:10
URL: http://frejamarley.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: